Помощ: Въпроси и отговори
Обратно- Мога ли да пазарувам на изплащане?
- Мога ли да платя по банков път?
- Можете ли да доставите покупките ми до вкъщи?
- Купих си продукт и той се повреди, какво да правя?
- Мога ли да купя продукт, но да го взема друг ден?
- Мога ли да заменя продукт, който съм купил от вас?
- Харесах си продукти от магазина, но се продават по заявка. Как да ги поръчам ?
Въпроси и отговори
Тук ще намерите отговори на най-често задаваните въпроси от клиентите ни. Отговорите се отнасят, както за физическите магазини СНАБСТРОЙ, така онлайн магазина. Задайте вашия въпрос, ще сме удовлетворени да помогнем.
Купих си продукт и той се повреди, какво да правя?
Ние стриктно следим за качеството на продуктите, които предлагаме. Въпреки процедурите за отсяване не успяваме да предотвратим повреди в някои стоки. Ако сте купили електрически уред и той се повреди скоро след покупката, можете да го донесете до отдел Информация, където ще го изпратим на гаранционен сервиз. Можете и сами да го изпратите на оторизиран сервиз, ако в гаранционната карта е упоментат адрес на такъв. Според българското законодателство всички електрически уреди, продавани на частни лица имат задължителна двугодишна гаранция.