Помощ: Въпроси и отговори

Обратно

Въпроси и отговори

Тук ще намерите отговори на най-често задаваните въпроси от клиентите ни. Отговорите се отнасят, както за физическите магазини СНАБСТРОЙ, така онлайн магазина. Задайте вашия въпрос, ще сме удовлетворени да помогнем.

Купих си продукт и той се повреди, какво да правя?

Ние стриктно следим за качеството на продуктите, които предлагаме. Въпреки процедурите за отсяване не успяваме да предотвратим повреди в някои стоки. Ако сте купили електрически уред и той се повреди скоро след покупката, можете да го донесете до отдел Информация, където ще го изпратим на гаранционен сервиз. Можете и сами да го изпратите на оторизиран сервиз, ако в гаранционната карта е упоментат адрес на такъв. Според българското законодателство всички електрически уреди, продавани на частни лица имат задължителна двугодишна гаранция.