Помощ: Въпроси и отговори

Обратно

Въпроси и отговори

Тук ще намерите отговори на най-често задаваните въпроси от клиентите ни. Отговорите се отнасят, както за физическите магазини СНАБСТРОЙ, така онлайн магазина. Задайте вашия въпрос, ще сме удовлетворени да помогнем.

Мога ли да заменя продукт, който съм купил от вас?

Да. Можем да заменим продукти, но в рамките на 15 дни от датата на продажбата. За да замените продукта се уверете, че опаковката му е непокътната и е в добър търговски вид, както и, че пазите касовата бележка от продажбата. Ако продуктът не отговаря на тези условия Снабстрой ще откаже замяната. След като замените продукта ще генерираме аванс за сумата на замяната, с който можете да си харесате нещо друго от магазините ни. Важно е да споменем, че когато замяната се отнася за онлайн продажба, транспортните разходи са за сметка на клиента.